كتاب امرأة بلا عنوان للكاتب الصحفى احمد شعلان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كتاب امرأة بلا عنوان للكاتب الصحفى احمد شعلان

امرأة بلا عنوان للكاتب الصحفى احمد شعلان
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ابحث عن الحب والامان وانا بلا عنوان
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأحد 21 فبراير - 15:21 من طرف احمد شعلان

» امرأة بلا عنوان ...!!!
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأحد 21 فبراير - 15:16 من طرف احمد شعلان

» امرأه بلا جسد قصة قصيرة من عين الواقع
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأحد 21 فبراير - 14:50 من طرف احمد شعلان

» فتاة تهرب ليلة زفافها...
اين الحب الصادق Icon_minitime1الخميس 3 ديسمبر - 15:08 من طرف احمد شعلان

» ليلة زفاف حبيبها
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأربعاء 11 نوفمبر - 14:27 من طرف احمد شعلان

» نهاية من يدخل الشات.قصة
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأربعاء 11 نوفمبر - 14:22 من طرف احمد شعلان

» اصوات بكاء تخرج من غرفة فتاه متوفاه
اين الحب الصادق Icon_minitime1الأربعاء 11 نوفمبر - 14:20 من طرف احمد شعلان

» الفتـــــــــاه المسحوره
اين الحب الصادق Icon_minitime1الثلاثاء 3 نوفمبر - 4:10 من طرف احمد شعلان

» ماذا تفعلين إن كان الصمت طبعك
اين الحب الصادق Icon_minitime1الثلاثاء 3 نوفمبر - 4:08 من طرف احمد شعلان

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

 

 اين الحب الصادق

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
احمد شعلان
احمدشعلان
احمدشعلان
احمد شعلان


عدد المساهمات : 178
تاريخ التسجيل : 01/05/2009
العمر : 55

بطاقة الشخصية
احمد شعلان احمد شعلان:

اين الحب الصادق Empty
مُساهمةموضوع: اين الحب الصادق   اين الحب الصادق Icon_minitime1الأحد 2 أغسطس - 14:29

كانت تبدا فى تعارف على النت ولم يكون حبا وكنت كل يوم يزدنى اعجابى بيها ومن اول كلمه قلبى استريحلها وعدا كذا يوم وانا كل يوم بكلمها على النت كانت من دولة اخرى مش من دولتى وكنت اقول لنفسى ده هيكون فترة وهتعدى عادى كنت بقول معرفة نت يعنى زاى مابيقولوا النت بتاع الحوار يعنى كله بيكدب على قوله ولما صرحتها بالحقيقه وقلتلها انى بحبك اكيد محست بالكلمة دى علشان فرق المسافه ما بنا وعدا يوم ورى يوم وفعلا حبتها وهى حبتنى كانت كل حاجه بالنسبالى كنت واثق انى تكون ريكة حياتى كانت كل حاجه فى دنيتى كانت روحى ونور عيونى بس كان عندى شيئ بيخوفى كل يوم يعنى كنت خايف انى موصلهاش علشان هى من بلد تانيا يعنى كنت مسيور الحال كنت لسه فى اول طريقى كنت بحلام انى هى معايا فى كل مكان والمسافه اللى مبنا حاسية انى قريبه جدا وفى يوم قالت ليا انا اتقدمى عريس وفى لحظة حزن شديدة قولتلها ربنا يوفقك كنت اتمنا السعادة مع الى حد غيرى اهم حاجه خاف عليها زاى انا مكنت بخاف عليها انا وفتها انى تررضى بالعريس علشان انا مش انانى وبحبها وبحب اللى يخاف عليها وبكت العيون فى هذه اللحظة وحاسية انى الدنيا كلها راحت منى وبعد ايام اتصلت بيا وقالت انى هفسخ الخطوبه وقلتلها ايه السبب قالت هو مش عجبنى قولتلها ليه مردتش وكانت الفرحه فى عيونها وانا الحزن فى قلبى لانى لو فرحة انى هى فسخة خطوبتها علشان مكنش ينفع يعنى المسافه اللى كنت بنا تستهل الماديات كتير وانا فى اول طريقى وقررت انى احوال انساها واسبها هى وناصبه والحمد الله بعد سنتين ربنا رزقنى بانسانه من بلدى واحببتها حب شديد من قلبى وتم الزواج منها واقول فى النهاية الحب جميل حب واتحب وعي حياتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://saydat.mam9.com
 
اين الحب الصادق
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تتخلصين من الحب
» الحب الاول قصص وحكايات
» عذاب الحب للاحباب
» عودة الحب الضائع
» الحب سخافة كبرى

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كتاب امرأة بلا عنوان للكاتب الصحفى احمد شعلان  :: خائفة من شي ما :: البحث عن الحب والامان-
انتقل الى: